Dopad med Guds välsignelse...

Ja, i dessa OS-tider har jag  nu varit och fått guds välsignelse, medan lillkille blev döpt.
Det var en trevlig tillställnings som begav sig igår i Österviks kapell! God smörgåstårta och en god fin "spöket Laban" tårtat avnjöts i en värmande strålande sol! Twinsen var exemplariska i kapellet, och resten av dagen också skall tilllägga!!
Lillkillen tjöt till en gång, men annars vara oxå han exemplarisk! Tror att mor och far tyckte att det gick bra, men att det är gött att det är "over and out"...
Idag på förmiddagen var jag och de små i lekeparken, och det komma fler och fler barn dit! Det lånades hinkar, spadar, cyklar, bilar och bollar om vartannat, och det kom faktiskt en amerikanskfotboll flygande genom luften efter en stund, då två pappor kastade till varandra!
Det var aktivitet på båda stora och små kan man säga!
Stora höjdpunkten på eftermiddagen vara att se Svenska handbollskillarna ta os-silver! De gjorde en heroisk insats och förlorade med ynka ETT mål.... Men men.... Det var en underhållande match, och jag hoppas få se mer av dessa killar så småningom! Åsså gratulerar jag dessa grabbar som kämpat så, och de är väl värda ett silver!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0