Rekord...

Lilla jag har satt nytt rekord.... Systeryster, kussen, twinsen och jag har varit på IKEA nu på eftermiddagen... Och där satte jag alltså ett nytt rekord... Jag var duktig och handlade för BARA 119:-... Så billigt har det ALDRIG blivit för mig när jag har varit där förut. BRA JOBBAT LILLA JAG!!!!
Igår va vi med lilla familjen till Sjötorp för att njuta av en härlig sommardag! Det provsmakades getost, handlades getost, hoppade i hoppborg, gick ombord på en stor skuta, käkade skagernbaugett och rökt lax och hade det underbart rent allmänt!
Från början är detta morbrors ide, och vi va ju inte sena att hänga på! Vi va där förra året med, så man skulle kunna säga att det har blivit en tradition, en mycket trevlig sådan. Morbror va så uppspelt för att få åka iväg, så han hade till och med inte kunnat sova natten innan.....!
Nu har min halva ledighet gått, så nu är det bara tre veckor kvar....
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Kikar in :)

2012-08-05 @ 18:47:54
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Lilla jag

Rebecca:

Välkommen!

Puss och kram Lilla jag

2012-08-08 @ 16:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0