Sommarens sista....

... Dagar är nog här nu... Det har ju itne varit så mycket sommar i sommar, men de sista veckorna har det slagit till och temperaturen har stigit till över 20, även när det varit molningt... Det gillas av twinsen och mig, eftersom vi fortfarande är ldeiga! Det är sista lediga veckan nu, så på måndag blir det jobb och dagis!!
Jag börjar min vecka med att jobba mån, tis, ons, tor, fre, och avslutar med söndag natt, så man kan väl säga: "Välkommen tillbaka till jobbet".....
MEn det är vl lika bra att köra hårt, så man kommer in i jobbet, och det räcker väl med att jobba två dagar, så känns det som om man aldrig varit ledig...
Idag har de små och jag varit och hälsat på  "bäää". det går 9 får precis nedanför skogen här intill... Det gick väl på fem minuter att hitta dom, men ca 1 tim och 30 min att komma hem... Men vi tittade på fyra katter, två hundar, en moped, tre som cyklade, en fyrhjuling, två hundbajsar, fyra sniglar, plocka ca 25 hallon och så träffade vi flickan som bor lite högre upp, och va tvugna att stanna och prata!
Allt kan ju bli ett äventyr!
Puss coh kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0