Spelträsket..

JA, jag har nog hamnat däri... Får jag den minsta tid över sätter jag mig framför datorn och spelar spel... Just nu är det intligensbefriade chefville som jag håller på med. Störande är att energin tar slut med jämna mellanruim, så man kan inte spela det så länge man sjlv vill. Men det kanske är tur det....
Sommaren kom tillslut, och vi hade tur att vara lediga då! Det va ju egentligen meningen att jag skulle ha börjat min ledighet en vecka innan jag gjorde, men det gick inte ihop med schemat på jobbet, så jag fick skjuta på ledigheten till en vecka senare. Och tur va väl det! Det va ju just nu som det har varit ganska varmt och skönt ute, och inte har det kommit så himla mycket regn heller!!
Ibland är meningen med vissa saker!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0