Tusen pussar och kramar

Ska min syster, hennes man och tös ha, som tar hand om pruttarna denna helg...
De har bokat in sig för att ta hand om de små så Lilla jag och Stora han får rå om oss själva en hel kväll, natt (!) och morgon!!!
Om en lite stund börjar vi med Mongoliskt, sen får vi se vad det leder till.. Åh imorgon ska vi sova tills vi vaknar av oss själva!! Det är själavård det!

JAG HAR DEN BÄSTA SYSTER, SYSTERS MAN OCH SYSTERDOTTER I VÄRLDEN!!!
TACK FÖR ALLT NI GÖR FÖR OSS!!!!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag skriver detta igen det är tur att jag har dig, du är inte så dum du heller. Vilken tur vi har som har Stina och Theo vilka skulle vi annars låna när jag vill gosa.

Kramar och pussar till dig och dina.

2012-01-30 @ 19:59:16
Postat av: Lilla jag

Puss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-02-01 @ 11:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0