Åh...

I två dagar har jag inte haft tillgång till något telenät på min mobil... Ringer TRE för att höra vad som har hänt, och det visar sig att Telia har "tagit över" mit tnummer... Det är nu så här att jag har tänkt att byta till Telia, eftersom mitt abonemang på TRE gått ut, MEN detta sker först den 28 JULI..... Men nu har alltsa Telia tagit över nummret REDAN den 28 JUNI.... Fine! Helt ok en månad tidigare, MEN jag har inte fått någon telefon från Telia och den gamla är ju LÅST på tre..... Så det är rätt så tyst.... MEN åh andara sidan brukar jag ju inte höra min gamla telefon heller, så det gör väl ingen skillnad!
Skulle in på Nordeas hemsida för att lägga in lite räkningar, och hur bra gick det då? INTE ALLS BRA... Den sidan var nerstängd... Men det måste ju då betyda att jag inte behöver betala de där räkningarna, eller?!
JAG ÄR AVSKÄRMAD FRÅN VÄRLDEN, JAG FÅR INTE VARA MED!!!!!!!!!!!!
Ikväll ska jag och fru Braun ut och äta och ta ett (eller ett par) glas rött! Vi hade en sån där trevlig kväll för ett år sedan och det var så trevligt, så det ska bli skoj att få göra om det....
Ska oxå lägga in om sovmorron imorgon..... GÖTTTTTT!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0