Ledig en stund...

Imorgon är en "ledig-dag-va-skönt-dag!
Har jobbat hela midsommarhelgen, men nu är det över, å då får man lite andrum...
Det har varit en tuff vecka, med ett litet livs bortgång, men jag fick vara med ända till slutet, och på något konstigt sätt känns det bra, faktiskt... Tufft, oerhört tufft, å tanken som inte får komma upp i ens hjärna kommer ändå... "det kan vara någon av mina ungar om några år"... jag vet att man inte få tänka så, men jag rår inte på hjärnspökena...
På onsdag kommer twinsens dagiskompisar hit! Det ska bli kul det! De kommer förmodligen inte vara här så länge, men det ska bli kul den tiden de är här!
Spännande att se hur mina två små samspelar med de andra barnen, och jag hoppas att gästerna kommer att gilla bullarna vi bakade idag, å att de vill komma åter nästa år, för detta måste ju bli en tradition!
Själva provsmakade vi bullarna och lillprutten ville till och med ha en tredje bulle, och blev hysteriskt arg när han inte fick det, så jag är rätt säker på att de kan gå hem hos de andra barnen oxå!
Hoppas på fint väder bara!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: syrran

Låt lillprutten äta hur många bullar han vill tycker jag.

2012-06-26 @ 14:05:08
Postat av: Lilla jag

syrran: Tänk om han får ont i magen då da?

Puss och kram

2012-06-26 @ 15:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0