Tufft och tacksam.....

Igår hade jag en mycket tuff dag på jobbet.... En patienten är mycket sjuk, och var gång jag var in på rummet, började jag med att se så att denna lilla varelse andades..
Många tårar trillade igår på min arbetsplats, men jag fick låna en axel och dela det ledsamma med någon!
Just att jobba som jag gör, har fått mig att vara MER tacksam för allt och ALLA jag har omkring mig.
 
Jag är frisk, har friska barn, en frisk man, frisk syster; systerson/dotter, och systers man.
Har en pigg och allert mamma och pappa. Jag har tak över huvudet, och jag har så jag kan äta mig mer än mätt.... Har omtänksamma vänner, som betyder mycket för mig....
JA ÄR TACKSAM ÖVER MITT LIV....................
                                 
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Syrran

Vi är super tacksamma för att vi har dig. Du är den bästa syster, moster och tillsammans är vi de bästa mammor och döttrar som finns ELLER HUR??? Tusen kramar till dig underbara du!!!!

2012-06-14 @ 16:16:38
Postat av: Lilla jag

syrran: Jag håller med DU! Tack älskade vän! Underbara DU!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-06-17 @ 18:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0