Förbannad...

Imorses när jag läste tidningen kunde jag läsa om en man som förgripit sig på en lite flicka, och det i flera år... Jag blir så arg... Hur i hela jävla helvetet kan man göra något sådant mot försvarslösa barn??... Det är ju för jälva tur att det kom fram, även om det tog ett tag....
Pedofiler borde skjutas.. Eller så är det ett för lätt straff, (om en han) skär bort en bit av picken, häll salt i såret, låt det nästan läka, skär en bit till, häll salt i såret, låt det nästan läka osv... Häng ut den jäveln i tidningen oxå, så han/hon får ett rent helvete, det kan inte bli värre än vad de har ställt till med...
Grrrrrr....
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0