Vart tar tiden vägen?

Just nu känns det som om man inte har tid för något eller någon... Mina dagar fylls med jobb och två härliga barn! Jag njuter av de två små allra mest, så klart...
Sommaren var här i några dagar och försvann för att ge plats åt lite kallare dagar, men med en stor förhoppning om att det varma kommer åter! Det var riktgit sköna dagar, och vi tillbringade de lediga ute, så klart. Något som är poppulärt är ju den lilla uppblåsbara poolen vi har. Tre hinkar med vatten, och två twins, så svämmar det över!

Just idag har jag jag 47 dagar till semestern, som jag självklart ser fram emot. Hela 6 veckor kommer jag vara ledig, och jag lovar att jag ska njuta varje dag!

Snart bär det av till jobbet igen, det är två nätter framöver som ska avverkas. Det är jobbigt innan man kommer dit, men sen när man väl är där brukar det gå bra!

Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0