BÄSTA "lilla familjen" i hela världen!!!

JA, det kan man ju lungt utnämna min syster och hennes lilla familj till!!!
Återigen har de ställt upp  för oss, så mor och far i huset fick en helkväll och natt för sig själva! Först åkte vi till Sunne för att äta en trerätters, sen va det "ett makalöst bröllop" som skullle ses! 
Det va riktigt god mat, och farsen va klart sevärd, även om inte farser är min speciallitet!
Moster tog de små från kl 15:30 igår, och idag kl 13:00 bjudes det på mat, och sen får vi ta hem de små igen! 
Det är helt otroligt vad det gör, att få vara lite "egna" (även om hela famlijen är lite egne ibland!!) och bara göra något för oss själva! 
Idag har jag sett kort på att det är pepparkaksbak som gäller hos lilla familjen, även om det såg ut som om den ena lilla redan hade tröttnat... Men Kusse F och lilltjejen grejade på!
 Det är väl inte så konstigt kanske när man fågar lillherren: "älskar Du din mamma?, då svara han: " Jag älskar min moster".....
Puss och kram speciellt till lilla familjen
Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0