Duktiga tjejen!

Igår gjorde hela familjen entre på Stenstalidsskolan, för att kolla in kusses redovisning om hennes och en kompis praovecka på Lillerud!
De hade skrivit och gjort planscher, och så hade de bildspel på datorn med tillhörande musik. De bjöd på godis, och lyckan va gjord för småskruttarna! Redovisningen va intressant och mycket proffsigt gjort tycker jag!

Idag är det 4:e dagen barnen är hemma från dagis, pga "lösa magar"... Stinas har väl rättat till sig, men Theos är inte ok än.. Men det är bara magen som hindrar oss från dagis, för sjuka det har de inte varit på hela tiden... Om man tänker på hur de far runt här hemma, är de inget sjuka alls... Och det är ju skönt!

Ha gjort en natt på jobbet, och kommer tillbringa nästkommande där oxå...
I morron är det fest! Då fyller BÄSTA morbror år. Väldigt jämt oxå. Vet inte om han vill att jag ska berätta åldern, men jag kan säga som så att det är jämt och det är inte 30 och inte 50, utan någonting därimellan... Vi lyfter på hatten och säger GRATTIS, och skickar med en bunt kramar!
Det blir roligt att träffa lilla familjen imorron!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0