Ledig helg

Tänka sig... I helgen var jag ledig, iallafall på lördagdag och söndagdag... Åh inte nog med det, twinsen sov hos moster och morbror.!!!!! Moster hade skickat kort till de små för att höra om de ville sova där och DET VILLE DE! HEMSKT gärna...
De hade varit på badhuset först, och sen efter lunchvilan hade de åkt buss med "mobo"... En riktig happening, som det fortfarande pratas om!

Stora han och lilla jag tog oss ut i skogen och hämtade svamp! Ja, så va det faktiskt! På ca två timmar hade vi fått ihop 10,5 kg! Stora hans påses handtag gick till och med sönder!

De är för goa i den där lilla familjen.. De erbjuder sig självmant att vara barnvakt, de hittar på saker med dom, och de kommer hit och besöker lite nu och då. Vad skulle vi göra utan dom?
Puss på Er!

Här om dagen träffade jag mosters "lilla guldklimp" på sjukhuset... Där stod han, systerysters 19-åriga son, arbetsklädd, och VUXEN.... Han har börjat sitt första jobb, och det verkar som om han trivs! Frågan slår mig: VAR TAR TIDEN VÄGEN?
Det va ju inte länge sedan han var hemma hos mig och min mamma och vi va barnvakt, och han låg på mitt bröst och sov....
Lycka till säger vi till honom!

Imorgon har jag en ledig dag, så då är twinsen hemma hos mig! Vi tar en tur ner till öppna förskolan, för att de ska få lite stimulans! Har bestämt träff med Lilla H och hans mamma där!

Jag har börjat att följa "Robinson" på tv, och varför det vet jag inte... Det va nog så att jag hade VÄLDIGT tråkigt en kväll, satt och zappade på tv-dosan, och hamnade framför detta brogram. Sen dess är det kört... Än så länge har jag bara missat ett program...
Ja, nya vanor kan man säga!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0