Soffligg...

Ja då ligger man uti ingenmansland några mil utanför Falun å funderar över livets stora gåtor... I fredags kl 16:30 ringde stora han till mitt jobb och sa att jag kommit in på barnmorskeprogrammet i Falun, och skulle infinna mig på folkhögskolan Dalarna måndag morgon kl 10.00....
Åh hej hopp, vad va nu detta? Fixade några jobbpass ledigt för kommande vecka, å funderade. Å funderade. Å funderade. Hjälp... Prata om att inte få någon betänketid alls och ingen fanns det att ringa för att få information, 16.30 en fredag eftermidda....
Idag har jag fått hela huvudet fullt av information å det går runt runt runt i skallen...
Men nu ligger jag alltså här på en soffa och första dagen av resten av mitt liv är precis avklarad. Första dagen på min utbildning till mitt kommande yrke avklarad.... Så nu är det plugg i ett och ett halvt år som gäller.... Bara att köra på! Jiiiihoooo!!
Oj oj oj! Spännande!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0