Busigt!

Idag har vi seminarium på högskolan Dalarna. Jag har på datorn, är inloggad men jag lyssnar inte....... Har varit med lite då och då bara. Istället sitter jag och lyssnar på förinspelade föreläsningar, inför nästa tenta som är den 2 maj..
Apropå tenta ja, nu va det ju så att jag fick en omtenta i preventivmedelsrådgivning som jag gjorde i fredags, och idag kom svaret:
Hej Linda!

GRATTIS! du klarade dig fint på tentan, du fick 70p av 72 möjliga

Bra jobbat-toppen!

Hälsningar M.

Det kan man väl vara nöjd över.. Eller skit att jag inte fick 72..... NEJ jag skoja bara!

Idag fyller Stora han år! Det var något jag kom på igår, så det blev att i ilfart åka ner på stan och hitta honom en present!
Så ikväll ska vi fira med hembakad pizza, paket och sång!
Nu ska jag gå och hämta mina småskrot, för nu längtar jag VANSINNIGT mycket efter dom!
Puss och kram Lilla jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0