Förlösa 3,5 kvinnor i veckan?

Det har jag räknat ut att det är det krävs för att få ihop mina 50 förlossningar som krävs för att ta examen.. Förra vecka förlöste jag 4 kvinnor, så nu ligger jag 0,5 kvinnor plus... Hur man gör när man förlöser en halv kvinna har jag dock inte kommit fram till än...
Idag har varit en hemma-dag-för-att-plugga... Det är inte så roligt, men jag har nog ganska god disciplin trots allt... Det är klart, att lite facebooking och lite bloggning bort ibland blir det ju...Imorgon gör jag dagpass på förlossningen och efter passet åker jag till studiekamrat K, för att plugga lite mer.. Det känns som om jag behöver någon att bolla lite med, för det känns ganska mycket det vi ska tenta på och det är bra med lite extra input!
Nu ska jag åka och hämta två små skitskruttar och vi ska ta oss vidare till gympan, för det är ju måndag idag!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0