Missade precis...

Idag när jag kom till förlossningen va det en barnmorska som sa: "gå Du in på 4:an, jag tror det blir en förlossning där snart"! Japp sa jag och småsprang iväg till rummet. När jag öppnar rummet hör jag precis hur något litet drar efter luft och ger ifrån sig sitt allra första skrik... Man kan säga att jag missade förlossningen på målsnöret...
Men ca 5 timmar senare fick jag vara med på några andras underverk ändå!
 
Direkt efter passet, som slutade kl 15:00 åkte jag till K för att plugga en stund!
Vid 18:00 fick jag lite abstinens och va tvungen att ta mig hem till mina små skrot som jag hann att träffa i sissådär 45 minuter, innan det var dags för dem att hoppa i lopplådan... Det är tufft att vara student...
Nu blir det till att läsa lite om komplicerade graviditeter och förlossningar igen.
Tjingeling!
Puss och kram lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0