Sovmorgon?!

Tyst i hela huset.... Legat å lyssnat på tystnaden en lång stund, å beslöt att gå upp. Går förbi köket, för att ta mig till toan och fick se...... 06:35.... Här har man sovande småskrot, för en gångsskull, en sovande Stora han, åsså är man själv vaken.... När klockan ringer vid andra morgnar vill man bara vända sig om å sova en stund till, å nu har jag vänt mig om tusen gånger men INTE somnat om...

Igår va vi ju på lite party, å det va verkligen trevligt! Fru M gör en ju aldrig besviken, mycket mat å mycket god mat! Måste säga att hon har verkligen känsla för detta med smaker! Får väl oxå erkänna att Herr M gjorde en god Janssons frestelse, bra jobbat!
Idag måste vi nog ut å påska lite! Småskruttarna har väl inte varit överflitiga med att måla påskrev, så det blir en liten kortrunda, med omsorgsfullt utvalda besök!

Idag blir det ännumera mat, ett litet knytis med moster, morbror, morfar, och förhoppningsvis kusen! Trevligt!
Puss å kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0