Tjoho!!!!

Nu va det påsk!!!!
Började dagen med att titta på alla motorcyklar på stan, ett sedvanligt göra på långfredagen! I år måste det har varit med bortåt tusen stycken, för det tog hela kortegen 30 minuter att åka förbi! Kuligt och häftigt, tycker jag iallafall!
Om ca en timma ska vi till familjen M för att käka mat! Vi blev bjudna för någon vecka sedan, och detta är något som både liten och stor i familjen ser fram emot! När man får komma hem till en kock, vet man att det blir något smaskilismask att inta!
Just nu är min familj på födelsedagskalas, men lilla jag fick stanna hemma... Är man inte snäll får man inte gå på kalas.. Men jag har mitt lilla egna kalas här hemma, kan man säga..... Så jag lider inte så värst mycket!
Nus ka jag putsa lite mer på kitteln och vässa kvasten, för imorgon blir det åka av!
Gladens påsk på Er!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0