Varningsskyltar

När man sätter på (!) DATORN alltså, så poppar det upp små varningsskyltar i hörnen på skärmen... De varnar för att vi har dålig prestanda, varnar för virus, för att vi har en långsam dator, osv.... När jag sen försöker klicka bort dom, då kommer man helt plötsligt in på en sida, där man, förstås, ska köpa något antivirus.... Om jag inte försöker klicka bort dom, blinkar de så irriterande....

Idag gör jag kvällspass på förlossningen! Hoppas verkligen att jag få förlösa MINST en kvinna idag... Har räknat ut att jag behöver förlösa 3,5 kvinnor i veckan.... (Denna vecka har det blivit två förlossningar). Den där halva kvinnan tycker jag synd om..... Jag är nu uppe i 26 förlossningar, så jag har precis passerat hälften av de 50 jag MÅSTE göra...!
Sen går jag omkring och oroar mig för den kommande tentan... Den handlar om komplicerad graviditet och komplicerad förlossning, och det känns så övermäktigt mycket att läsa in, och jag vet inte heller helt säkert vad jag ska plugga på... Den 2 maj är den, så det börjar att närma sig...

Nu ska jag inta lite frukost, sen blir det plugg fram till 13:00 då jag åker mot Karlstad igen!
Ha nu en trevlig helg!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0