Aldrig blir det helg...

I måndags när jag vaknade tänkte jag: "aldrig blir det helg". Jag va trött och det va jobbigt att ta sig upp, men på något sätt lyckades jag iallafall ta mig till jobbet... Nu sitter jag här och pang, imorron är det fredag och helg IGEN!!!! Tusan va den här veckan har gått fort. Förhoppningsvis går inte helgen så fasligt snabbt som veckan har gjort. man vill ju liksom suga på karamellen lite...
i tisdags kom Mormor S förbi. Hon ville träffa de små och hon gillade nog i ärlighetens namn att träffa de två stora i familjen oxå, men det va mest för twinsens skull hon kom!
Det är så härligt att ha mormor S! Hon är så pigg och alert och hon är så förståndig. Det är inte för inte som hon varit med så pass länge i gemet.... Jag gillar henne skarpt!
Igår fick vi påhälsningar av fru Braun! Hon är oxå en frisk fläkt och alltid en anledning till att ta några glas vin, fast att det är mitt i veckan! Me like.

Varför smakar alkoholen så mycket bättre när det är sommar? den smakar liksom mer... Man vill bara ha och ha... Nu är det inte så att jag ger efter så värst ofta, inte iallafall när jag jobbar, men min tid för semester kommer den med och då är det nog alkoholvarning mest hela tiden....

I helgen har vi blivit bjudna på kalas. Mosters lilla guldklimp fyller år! Grabben är smart, han har beställt grillat, och för att få grillat måste vi vara hos hans päron, så han slipper både städa och diska... Förståndigheterna har han allt fått från sin moster...
Nu ska här grillas korv till de två små huliganerna och mor och far deras får kamben!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0