Fredag!

Äntligen fredag, igen... Varje måndag tror jag att jag inte ska uppleva nästkommande fredag, det känns så långt till just denna dag. Men så va man där igen!
Numera är vi sex i vårat hushåll. Inte för att vi har fått ett tvillingpar till, utan min mamma och henne gubbe har kommit för att sjunga en lite truddelutt imorgon...
Det är ju så att imorron fyller två småskruttar år, inte så några heller, utan fyra,,,,
Tänka sig... För exakt fyra år sedan låg jag på förlossningen i Karlstad, i detta just nu och hade värkar.... Det känns som om det var så himla länge sedan, men ändock inte... Konstigt det där... Jag måste bara säga att jag är helt överväldigad och tacksam för att jag har fått vara med på denna underbara upplevelse och att jag har två friska barn!!!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0