Lata dagar!

Vi började våran semester med en nätt liten biltur på ca 37 mil, för att komma till min mamma i Söderhamn i måndags. Latat dagar men sol bad och mycket god mat! I torsdags styrde vi dock kosa hemöver igen och var hemma vid ca kl 21:30. Det är ju ett så otroligt härligt väder ute så efter att ha varit och handlat en ny bikini, eftersom jag glömde min i Söderhamn, och lite mat så drog vi ut till Revsand för att bada och sola! Jag var i vattnet mest hela tiden, det är så varmt och skönt. Man behöver inte ens försöka dra in magen för att kunna doppa sig. Säker en 25 grader eller något i det blöta...
Så på kvällen dök systeryster och man upp och helt plötsligt var klockan 24:00 och tre moijitos hade slinkit ner...
Idag ska twinnsen sova hus familjen Braun, fr då ska lilla jag och Stora han ut på Vänerhavet!
Det är Poker run Vänern här idag, så vi ska med ett helt gäng ut på böljan blå för att kolla in dessa fartvidunder, men vi ska inte vara med och tävla... Vi ska även gå iland på någon ö för att ära lite mat och bada! Så till kvällen ska vi gå på lokal för att att, förhoppningsvis äta och dricka gott!
Jag tror att det kommer bli en härlig dag!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0