Man kan ju lugnt säga.....

... Att jag längtar till semestern!... Nu är det bara två jobbardagar kvar åh det ska bli så OTROLIGT gott att vara ledig! Jag tror att även de två små längtar till deras sommarlov... De är så två sombies på morgon när de blir väckta kl 05:50... Det ska nog bli gött för alla familjen att få vara lite ledig. Stora han har oxå tagit ledigt, så vi kommer att chilla i hop i två veckor iallafall!!!

Trivs gör jag på mitt nya jobb! Förra veckan fick jag intyg från Socialstyrelsen om min legitimation, och idag fick jag förskrivningsrätten hemskickad. Allt ska nu var klart på den fronten iallafall! Kanske man får skriva ut sitt första preventivmedel imorgon? Det är dropp in för ungdomar imorgon eftermidda och då brukar det allt vara en och annan som vill ha något piller av något slag!

Det fina vädret verkar ha kommit tillbaka oxå! Förra veckan va det ju ren tromisk värme, som följde av mulet och regn på söndag, måndag, tisdag och morronen idag. Fast nu skiner solen igen! ME like! Det här kommer att bli toppen det!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0