Då va första veckan gjord

Jag har varit i Storfors måndag och onsdag, resten av jobbarveckan har jag varit här i stan! Jag har inte haft så mycket patientkontakt, det har varit en hel del att fixa med ändå. Det är en massa konton, koder och användariden som ska fixas...
På måndag blir det Storfors igen, sen är det Filipstad för hela slanten!
När jag pratade med chefen i Filipstad lät allt så bra, men nu kommer det fler och fler mail där det står "jag tror att jag lovade Dig för mycket" när det handlar om någon viss sak.... Känner lite: har man lovat så har man... Tror nog jag ska tuffa till mig lite, å inte stryka medhårs hela tiden... Det var faktiskt ingen annan som sökte tjänsten, och jag har fått erbjudande om att börja på förlossningen till hösten....
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0