ensam dag

Idag har jag varit ensam på mottagningen... Måste nog erkänna att jag tycker att det har gått bra, men det har faktiskt varit lite ensamt... Imorgon kommer en "pensionär" och gör några timmar, för att jag ska kunna fråga och för att kunna skriva ut recept till mina besökare. Jag har ju inte fått min förskrivningsrätt än så är det någon som vill ha en preventivmedel får de så snällt vänta tills, just, imorgon..

Vicket konstig vänder vi har... När jag kom hem, tog jag en promenix upp till barnens dagis för solen sken så härligt.. Vi hann inte mer än hem så kom det droppar uppifrån. Nu skiner solen igen åh man ser faktiskt blå himmel här och var... Så här har det varit de sista veckorna och sommarvärmen vill inte riktigt infinna sig. Men det vackra vädret kommer v 30 och håller i sig minst i tre veckor....
Nu ska jag masa mig ner till mina små godingar som tittar på film i källaren. Måste sniffa lite!!!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0