FEST!!!

Idag ska vi fira att Lilla jag har tagit examen! Jag har sagt till nära och kära att de får komma från kl 14:00 och framåt, och jag hoppas att det är några som vill vara med och fira!

Igår kom systeryster, mamma, pappa, Stora han och småskruttarna för att se Lilla jag ta emot barnmorskebrosch och barnmorsketratt. Åsså hann jag med att sjunga en trudelutt! Förra gången när vi va i Falun gick jag och nynnade på en sång som jag inte visste vilken det va, och då fick jag frågan om jag inte kunde ta och sjunga lite på examen, och jag tog det som en utmaning och utmaningar ska ju avklaras, så är det bara. Jag skrev en lite text till en känd melodi och framförde denna! Den va kort, men intensiv och det verkade inte som om jag va helt värdelös, för jag fick högljudda ovationer, även och de dock inte var stående, men men! Kul va det iallafall!
Ja tänka sig, nu är detta med pluggande över (för denna gång?!)...
Mitt livs dröm och mitt största mål här i livet har nu uppfyllts... Ganska konstigt faktiskt, men helt fantastiskt! Måste nog ändå säga, med tanke på jantelag och annat: FAN VA BRA JAG ÄR!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0