Glömde...

... visst bort att jag hade en blogg... Eller så är det så mycket med det nya jobbet att jag därför glömt bort att skriva några rader här...
Det tuffar på mitt nya jobb. Det är ju en hel del nytt och ibland misströstar jag när jag inte kommer ihåg allt som jag måste göra, men jag får väl se detta som en inskolningsperiod.... Till veckan skulle jag vara själv, men nu finns det två vänliga själar som går in extra, för att hjälpa mig.... Jag blir själv imorgon måndag, men sen kommer de och gör halva dagar iallafall... Det är ju så att jag inte har fått min förskrivningsrätt på preventivmedel än, så det hade blivit lite marigt att skriva ut till de besökare som vill ha p-medel. jag hade fått tagit namn och personnummer, skrivit det på en lapp och sen försöka hitta en doktor som vill skriva ut det som jag avgjort att personen i fråga skulle ha... Nu kan jag samla alla recept och vänta på tills någon av mina arbetskamrater kommer och be de skriva ut... ja det blir nog bra det här!

Nu väntar vi spänt på att en dagiskompis sak komma och leka! Tiden står ju liksom stilla tycker twinsen.... Det bara regnar och regnar så det får bli bus inne med kompisen idag! Men det får gå det oxå!

Nu ska jag hälla ut skurvattnet, för nu har det nog golvet torkat i hallen, såa tt det inte blir stora fotspår på vårat nyskurade golv!
Puss och kram lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0