Händelserikedom.

Oj, vicken vecka det har varit den som varit! Man skulle lätt kunna säga att jag har firat i flera dagar! Det har varit en perfekt helg oxå, och att den sen blev en dag längre (nationaldagen) gör inte heller något!
Igår va jag lite slö, men hela familjen pallrade sig iväg till stan där vi gick och tittade på båtar, för det var "båten i centrum". Det va tyvärr inte så många båtar att titta på, men det va ändå roligt att det anordnas något i våran lilla stad, Köket va stängt på Parklain, så det blev en lunch på stan. Så gick vi förbi fam M för att fika... MEN det blev inte bara fika, det blev hemgjorda hamburgare oxå på kvällningen. Smaskilismask kan man säga, faktiskt en av de godaste burgarna jag någonsin ätit!
Idag är det lugna gatan här, det gäller väl att ladda batterierna så att man är pigg och fräsch första dagen på mitt nya jobb!!!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0