nya jobbet påbörjat

Ja, då har man avklarat två dagar på nya jobbet! Det är kul (än så länge!!) men det är mycket att hålla reda på... Det är ju inte bara patienterna som ska handhas rätt, det är ju allt som ska skrivas i datorn oxå... Med tanke på att jag kommer att vara själv i Storfors, gäller det att lägga (helst) allt på minnet...
Nu är de ju så gulliga här i stan, så de har sagt att det bara är att ringa om jag behöver ha hjälp och det KOMMER jag behöva....
Ja det är en RIKTIG utmaning att ta sig an ett ensamt arbete på ett ställe, men va f-n.....
Det som jag ändå tycker är allra jobbigaste, det är att twinsen får vara så länge på dagis. De är ju så små...
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0