Hejsan hoppsan....

... Nu är det ett år sedan jag skrev något på min blogg, så det kanske är dags att ta upp detta med att skriva om alldagliga saker och upplevelser?...
Har suttit och läst mina senaste inlägg och då hade jag precis börjat på barnmorskeutbildningen, och nu sitter jag här och har barar 10 veckor kvar.... VA FORT DET HAR GÅTT!!! Idag gör jag sista dagen på min barnmorskemottagningspraktik och det känns ju bra. Men mer om det senare.....

Nu sitter jag och väntar på att vi ska ha fika och sen vid 11 är det slutbedömning. Efter det tar det inte många sekunder tills jag är härifrån, jag lovar....

Idag åker stora han och två kompisar till London, för att titta på nån bubblautställning. Men i utbyte får vi celebert besök av twinsens mormor! Det ska bli skönt att få rå om henne i några dagar. Jag har faktiskt ingen aning om hur länge hon stannar!?

Ja, nu får vi se hur aktiv jag kommer vara på detta med att blogga igen, känns lite kul att ta upp det ingen, men vi får väl se hur länge det håller i sig!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0