jobbintervju!

Idag har jag varit på mitt livs första anställningsintervju! Det va med pirr i magen som jag åkte dit, men pirret försvann när jag väl var där! Det va en trevligt träff, och den varade i ca 1½ timme... På fredag blir det uppföljning, så får jag se om de vill ha mig och om jag vill ha jobbet....

Idag har jag äntligen fått en tv inkopplad i sovrummet! Stora han har varit en STOR motståndare till det hela men Stora han har fått böja sig, å jag har fått min vilja fram! Det tog bara ca 12 år....

Idag är det sista delen av en serie som jag har följt. Avsnitt tio av tio alltså av serien "Tjockare än vatten"! Den visas på kanal 1, så det är inga tråkiga avbrott hela tiden! Jag är inte mycket för att följa serier, men den här har jag fastnat för, och det har varit trevligt att kolla varje måndag!

Nu blir det lite CTG-plugg inför min nya praktikplats imorron kl 07:00!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0