Mitt livs första.....

.... Omtenta gjorde jag igår... Det var en omtenta i preventivmedelsrådgivning som skulle avverkas. Det kändes helt ok när jag gick därifrån, men det gjorde de ju sist också.... (Missade då med 4 poäng)
Käringen som gjort tentan hade inte sparat på krutet, hon hade verkligen tagit vara på att det var en OMTENTA.... Förra tentan var på 50 p som max, igår va den på 70 p max..... Det var verkligen på ALLT.... Men men.... Om några veckor får man svaret... Nu är det bara till att börja plugga till nästa...

Just nu har vi celebert besök från Lapphelvetet... Min mor är här. Hon kom i torsdags och jag vet inte hur länge hon stannar... Hon kanske ska bosätta sig här i våran källare, vem vet?

Det ser ut att bli en fantastiskt fin dag idag. Solen skiner och med tanke på det härliga vädret vi hade igår, så ser det lovande ut!

Ikväll är det min tur att ha lite tjejdate här! Jag hoppas och tror att vi kommer att bli 7 stycken av 8. En av brudarna skulle på något annat (stackars henne). En av oss har precis anlänt till Sverige från 6 veckors semester, 4 i Australien och 2 i Thailand och det är lite osäker att hon kunde komma, men jag hoppas VERKLIGEN att hon gör det, så hon kan få oss andra till att längta bort!!!

Idag när vi har sovmorron, så vaknade jag 05:45 och det dröjde inte lång tid till lillskrutt kom intassandes. Härliga morron!

Nu blir det frukostbestyr!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0