Trött

Det var en mycket trevlig kväll igår. Jag hade tjejdate här igår och vi blev sex stycken av åtta, så det får vi väl tycka va bra. Stackars fru M fick lämna återbud i går morses, för hon hade blivit sjuk, igen. Fru M: Krya på sig nu....

Inatt ställde vi fram klockan en timma, så i morses sov vi ända till kl 07:20. Men jag är precis hur trött som helst ändå.....

Idag är vi bjudna till systersonen på lite inflyttningsfika! Jag ska vara en sån där pinsam moster, men mer om det sedan.... Vill ju inte avslöja inflyttningspresenten redan nu...

Även i natt har jag sovit med öppet fönster. Det är så himla skönt, känns som om våren är här!

Ikväll är det ett av mina favoritprogram att titta på! Nämligen Mästarnas mästare! Ett underhållande program, där man inte blir utröstad, utan man åker ut om man är usel helt enkelt!
Nu ska här plockas fram lite frulle, tvinsen är hungriga!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Fru M

Ja, fasiken det grämer mej att jag inte kunde va med i går. Men nu börjar jag repa mej igen. Kjamen

2014-03-30 @ 22:20:20
Postat av: Lilla jag

Kul att Du har hittat tillbaka efter ett års torka!!!!
Puss och kram Lilla jag

2014-03-31 @ 19:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0