Då va den gjord...

Tentan... Jag vet inte vad jag ska säga, men nu är den som sagt gjord iallafall.,. Magkänslan är att det kanske inte gick så bra, MEN förra tentan fick ju göras om å skulle det bli så en gång till, så är det så...

Ikväll är Stora han på lite galej! Det är några grabbar som ska leka macho ute i skogen med fyrhjulingar, sen basta/ bada badtunna och bada i innanhavet! En och annan öl slinker säkert ner och så skulle det grillas! Mysigt att de hittar på lite! Detta evenemang är alltid vid ett tillfälle på våren. Hemma fick Lilla jag vara och sitta barnvakt åt mina barn (!)... Men det är inget synd om mig, och det är inte jag som vaknar fylledålig imöra!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0