fallseminarium..

Nu sitter jag här och granskar ett jobb som en kursare har skrivit. Det handlar om en födande kvinna och problem som uppstod runt förlossningen. Detta är något som vi måste göra och jag har gjort det, men lägger ingen större energi på det... Men som sagt, det är gjort.
Om några timmar ska jag till Karlstad för att, förhoppningsvis, föda flera barn. Sju är antalet som återstår till 50 och jag hoppas på att få till några eller iallafall någon idag.... Denna vecka är det Falun som gäller onsdag och torsdag, åsså jobb på söndag. Jag gör två helger i rad nu, men jag ska försöka förhandla bort åtminstone ett av passen, genom att lägga till ett pass på en ledig dag istället.. Får väl se hur det går!
Imorgon ska jag till Storfors för att parata om sjuksköterskan arbete, barnmorskans arbete och sex och samlevnad! Det är första gången jag är ute på ett sådant uppdrag, men jag ser verkligen fram emot det!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0