I mål!

Igår va den dagen då jag "fick" mina 50 förlossningar!!!! Den handledaren jag gick med hade tänkt att hon skulle gå ut, så jag skulle ha hand om förlossningen helt själv, men det blev en mamma med panik å det blev komplicerat med sugklocka och då är man alltid flera barnmorskor så hon blev kvar! Men det blev nummer 50 iallafall!!!!!
Våran huvudhandledare K bjöd in till examensfest igår. Vi hade alla tagit med oss något å äta så vi hade en jättegod å mysig buffé. Det gick inte att lösa att få skjuts hem, så tyvärr fick jag vara nykter, men, hör å häpnad, det gick det med!!!!

Idag ska nog familjen ta sig ner till stan, för att besöka Fastingen. Vi har ju en lite sjukling i familjen, som har feber men känner sig piggare, enligt honom själv! Kanske kan vi gå på restaurang, som är något stort för de små! Sen ska jag bara njuta av mina 50 förlossningar!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0