Kvoten

Nä, det blev inte den 50:e förlossningen i natt.. Jag hade visst fyra kvar till mitt mål, men jag hann med 2 inatt, så nu är det nummer 49 och 50 som ska till! Jag var lite tidig på plats igår och det va tur, för jag hann inte mer än att komma dit förrän en barnmorska sa: "nu kommer det, häng med"! Så med andra ord förlöste jag en kvinna jag aldrig sett tidigare. Men det gick ju bra det med!
Nu ska jag göra dagpass imorgon, så hoppas hoppas hoppas!

När jag vaknade idag gick jag ut för att klippa gräset! Men va tror Ni hände? Den jäveln driver inte och jag kan ju inte gå å putta den runt hela våran gräsmatta. Det får bli en titt av stora han, när han kommer hem. Min lilla familj är u hos moster och äter mat och busat en hel del kan tänkas!!! Jag saknar dom....
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0