Längtan

När jag tittar ut genom fönstret ser jag igenom väldigt skitiga fönster å det är faktiskt så att jag LÄNGTAR tills jag kan göra sånna där annars tråkiga saker... Just nu finns det inte tid för annat än förlossningar, plugg och barn.. Men det är väl så det ska vara nu och det är ju inte mer än fyra veckor kar till examen.... Sen kanske det är dumt att tro att jag kommer att ha så mycket mer tid över då, när jag kommer att jobba mellan 8-17 varje dag åsså lägga på ca 45 min restid fram och 45 min tillbax... Men när jag då kommer hem från jobbet (!) har jag iallafall inga skriftliga arbeten att göra eller plugg av något annat... Nu vänder jag åter till mitt lilla arbete om lossad moderkaka och en pat som behöver stöttning för att hon är rädd och ledsen...
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0