Nattpass

Ja, det är det som står på tapeten inatt... OM jag har supertur fyller jag min kvot inatt... Men det är väl för mycket begärt, då skulle jag förlösa tre stycken... Men det skulle vara fantastiskt skönt!

Idag har jag varit hemma med två småskrot. Lillsnuttan hade 37,6 i temp i morses, men hon har varit hur pigg som helst.. Vi har varit och handlat, lagat mat och jag har gjort en paj till examen som jag ska lägga i frysen, tvättat två maskiner och hängt dom, dammsugit och skurat golven, så vi har varit produktiva idag!
Solen har skinit hela dagen, men det har inte varit så värst varmt ute, det har blåst kallt. Man blev lite bortskämd förra veckan när det var högsommarvärme, och den värmen får gärna komma tillbaka till oss!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0