Såååå häftigt!

Idag hade jag och min handledare hand om två snitt som skulle göras under dagen! Vid första snittet fick jag assistera operatören för det fanns ingen möjlighet för den andra obstretikern att vara med! Så jag fick skrubba mig och klä mig sterilt å sen var jag med och snittade!!! Allt gick alldeles utmärk och ut kom en liten flicka! Sen fick jag hålla i livmodern som las upp på magen. OJ oj oj! Vicken grej alltså! En stor tjock livmoder som var en massiv muskel. jag var så imponerad! Det va såååå häftigt! Wopoow lixom!
Nästa snitt var en tvillinggraviditet, där jag fick ta emot tvilling ett! Vid detta snitt blev det oxå två fina små flickar! Denna gång följde jag med och gjorde barnskötningen å sen fick jag hålla, medan mamma blev ihopsydd, för pappan vågade inte hålla båda på en gång... Vicken härlig dag!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0