sovit...

Inatt gjorde jag min andra natt på förlossningen och fick börja med en förlossning. När den nyblivna familjen lämnade förlossningen vid kl 01:30 hände INGET alls. Telefonen ringde inte ens, så fyra barnmorskor, två undersköterskor och en barnmorskestudent låg/hängde i de två sofforna som finns i personalrummet.. Synd att det är så långt när man är på plats och det allra helst man vill är att förlösa eller ta hand om gravida.... Men på dessa två nätter blev det ändock tre födslar och det får man vara nöjd med. Antalet till 50 minskar och på dessa sista veckor ska jag nu ha nio till för att komma upp i det magiska numret 50!
Idag får vi finbesök från Karlskoga! Fika med nybakad kladdkaka, som jag ska gå och barka nu!
Puss och kram Lilla jagIag får vi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0