Timmen innan...

...Jag skulle åka till min praktikplats ringer fröken på dagis och säger att vi har en sjuk lilltjej... Det va bara att åka och hämta hem de små och när jag anlände till dagis va det en liten fröken som låg och sov. Det händer ALDRIG annars att hon sover på dagen.. Hon va sliten och visade på 39,6 i feber. Men med lite alvedon i kroppen piggade hon på sig lite grann, men vi tog det väldigt lungt. Två filmer klämde vi tre på eftermiddagen.

Idag har Stora han varit hemma, så jag kunde åka till Karlstad och förlösa en iallafall... Nu är det onsdag natt, fredag, måndag och tisdag kvar..... På dessa pass MÅSTE jag få ihop tre förlossningar och 12 vårdfall.... Men det fixar väl jag!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0