Tjoho!

Idag fick jag göra något mycket roligt! Jag fick blåsa för en polisman! Man skulle kunna säga att jag fick göra ett blow job!!! Det var en ung stilig poliskonstapel som gjorde ett stopptäcken med handen och visad att jag skulle stanna vid vägkanten. Jag tror att båäde han och jag blev glatt överraskad när det tänkta korta lilla mötet blev till ett längre trevligt samtal! Tänk om alla poliser var lika trevliga och talförda som denna unga herre, då skulle jag gladeligen stanna och prata en stund när jag såg någon uniformsbeklädd snut. 
Nu fick jag en grön lampa och sedan tuffa iväg. När vi en timma senare åkte hemöver stod han på andra sidan, men jag vet inte om han var lika glad för våran tidigare konversation, för han vinktade förbi mig när vi kom i gråa pilen...
Det är helt otroligt bra att konstaplarna är ute för att se våran rattnykterhet....Hejja hejja!
Imorgon kommer jag låta bilen stå, för iikväll är det party!!!! Det kan ju häånda att man sänker en pava eller två och då ska man ju absolut inte ens stava till BIL......
Puss och krma Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0