Lång tid...

.. Är det mellan besöken här på bloggen....

Idag har det varit ett strålande väder ute! Tyvärr har jag inte vistas så mycket i solens härliga strålar.
Det var träning kl 11, dusch och lunch efter det och sen hamnade jag och lillpluttan i soffan på ballen, och det var ju precis hur skönt som helst och jag ville inte gå därifrån. Hon var gosesjuk och det tar man gärna emot!!

Snart får vi åka till Karlskoga för att få oss lite grillat i magen hos familjen Blax!

Idag gick lilla familjen miste om ett jätte klipp!
det är nämligen så här att vi har tänkt oss att köpa oss en lite knullburk och det fanns en fin, bra och billig i Kumla, meeeen. Igår när vi ringde på den sa de att det va många som ringt och frågat om den, men att det inte var någon som kunde köra å så va det ju i våran familj oxå. Stora han hade druckit pilsner och lilla jag hade sippat lite alkohol... När vi ringde idag, va det en före oss att titta på den, och SJÄLVKLART köpte (den jävelen) burken...
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0